sâmbătă, 4 februarie 2017

Skoda fabia 3 (2014)

Salutari si bine am revenit pe blog, eu si voi. Dupa o indelungata perioada de timp in care trebuie sa recunosc, uitasem de blog, cautam ceva pe google si am dat de un articol mai vechi de-al meu...e o senzatie super tare. Revin azi cu un review la o Skoda fabia 3, masina pe care o conduc prin prisma faptului ca si-a cumparat tata si mai merg si eu cu ea uneori cand mergem impreuna pe undeva. 



Nemergand prea mullt si fiind si cel mai ieftin motor (trebuie spusa si asta), masina este echipata cu motorul de 999cm3 si 60 cp, motor mic dar suficient dupa ce te obisnuiesti cu el dar doar pentru mers linistit. Daca nu ai foarte multa vizibilitate nici nu se pune problema sa depasesti. Acceleratia de la 0 la 100km/h se face in vreo 15 secunde si abia la capatul treptei a 3-a din 5 esti la 100-110km/h. Cu toate ca motorul sta turat la viteze de 120-130 in habitaclu e liniste suficienta liniste incat sa nu te doara urechile daca vrei sa faci 200 km in acest regim de viteza. Stabilitatea e excelenta pentru un model din aceasta clasa ( nu am vazut intrand ESP-ul in curbe niciodata ), gropile sunt preluate foarte bine...una peste alta, e o masina confortabila la drum intins si foarte confortabila in oras. Si ca tot veni vorba de aceste 2 categorii de drum, sa vorbim si despre consum, nu-i asa?
La drum intins, consumul acestei masini te socheaza daca vii de pe o benzinara mai veche umpic (a se citi chiar una din 2010). Am reusit sa obtin pe un drum foarte lung de vreo 900 km cu zone montane, zone de autostrada, umpic de oras si stat chiar in coloana (dar masina are start-stop) un consum de 4,7L/100km ceea ce mi se pare fantastic. Modul de condus nu a fost economic decat in masura in care veti gasi in acest articol: http://autopassionromania.blogspot.ro/2015/10/8-sfaturi-pentru-un-consum-mic.html
Lucruri normale, pe care orice sofer le poate transforma in obiceiuri.
In oras insa, masina nu mai e asa de "socanta", daca va spuneam ca cu un logan de 1.2 obtin 9 in oras, cu aceasta masina, cu tot cu start stop-ul ei si motorul de generatie noua ajungi la 7,5-8 la suta fara probleme. Asa dar in oras nu e mare diferenta.
Siguranta e un capitol important la care aceasta masina puncteaza excelent, ea fiind una din cele mai sigure masini din aceasta clasa.
Ce ramane de vazut este cat de fiabila se va dovedi buburuza de doar 4 metrii lungime in timp. Deocamdata are doar 18.000 de km.
Cam atat cu acest review, si mai am inca doua articole pregatite. Unul este un review la un Opel vecta B din '97 cu care am mers si am ramas placut impresionat iar altul este un update cu privire la masina mea pe care nu ma lasa inima sa o vand ca sa imi iau Honda aia la care visam acum 1 cu mult mai multa ardoare decat acum; nu pt ca nu mi-as permite-o, ci pentru ca inca sunt indragostit de loganul meu. Salutare si numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu