duminică, 5 februarie 2017

UPDATE DESPRE LOGAN 1.2 BENZINA (2013)

Asa cum v-am promis, revin in mai putin de 2 zile de la ultimul articol cu un update in legatura cu loganul meu cu care poti vedea un scurt review, multe laude si sentimentele mele pentru el in acest articol
Ei bine, masina a ajuns aproape de frumoasa suma de 100.000 km intr-un timp de 4 ani si vreo luna aproape si eu continui sa fiu super multumit si indragostit de ea, iar ea continua sa isi faca treaba bine si fara reparatii importante. Planurile cu ea nu mai sunt de vanzare, ci vreau sa o pastrez cat o tine. Daca va tine 10 ani si 250.000 km cat estimez ca fac eu in 10 ani, e foarte ok, atunci atat o voi pastra. Nu m-ar lasa niciodata inima sa vand aceasta masina acum cu 5-6 mii de euro, nici peste inca 4 ani cu 3 mii de euro. Loganul e o masina subapreciata de posesori in multe cazuri, si in si mai multe cazuri este facuta varza sa spunem asa, de cel care nu au pus mana in viata lor pe un logan.
Un sfat pe care l-as da oricui este sa nu se uite pe forum la aceasta masina. Sunt o multime de threaturi deschise pt fel si fel de probleme ale loganului ( mai mult sau mai putin reale ) dar in ele e vorba de 3-4-5 loganuri de pe forum care s-a nimerit sa aiba unele probleme de fabricatie. Se intampla, se intampla la Toyota, la Mercedes, la absolut toti producatorii se intampla la un moment dat ca o masina sa aiba probleme de fabricatie ( rezolvabile sau nu ) si pe care producatorul sa nu le observe inainte de vanzare. Nici nu vreau sa vorbesc de grupul defect...pardon, grupul VAG ca ma apuca toate alea, stiti voi la ce ma refer daca ati mai citit cate ceva de pe blog. 
Asadar, ce am schimbat eu la masina pana acum? 
Pai...nimic in afara de revizii si bucse, placute de frana...lucruri normale. 
Asa este dragi posesori de masini germane, baia de ulei, turbina, distributia, nu sunt lucruri care se schimba la fiecare revizie. Stiu, e socul mare cand aflati ca altii nu le schimba dar treceti peste, sunt alaturi de voi.
Una peste alta cam asa stau lucrurile, masina merge bine, suntem la fel de fericiti impreuna.
Pana data viitoare, sanatate si iubire sa fie la toata lumea indiferent ce masini conducem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu