luni, 28 septembrie 2015

Despre mine si ce fac eu pe acest blog

Salut, sunt un mare pasionat de masini probabil ca si tine daca te aflii pe acest fel de blog. Imi plac masinile de mic, aveam gramezi de masinute de jucarie, activitatea mea preferata era sa ma joc in masina tatalui meu invartind de volan si nu ezitam niciodata sa stau langa el cand repara ceva si sa il ajut cu ce puteam. Am crescut, a aparut calculatorul pe care l-am umplut cu jocuri cu masini, apoi internetul si abundenta de informatii de care acesta dispune. Am citit foarte multe despre masini, stiu site-urile care fac teste cu masini si apoi publica fie video, fie scriptic dar nici unul nu ma multumeste. Asa ca am hotarat sa fac propriul meu site prin care sa ii ajut pe cei mai putin cunoscatori. Aici voi publica diverse articole care mi se par interesante si voi comenta pe seama lor, pareri despre masini pe care le-am condus si sfaturi de achizitie pentru cei care imi cer asta. Am de gand ca odata cu cresterea blogului sa continui cu aceste lucruri dar sa adaug si teste video cu cele mai noi masini dar si cu cele pe care le doriti voi, urmaritorii blogului.
Pana la urmatorul articol care va veni foarte curand, iti urez numai bine si te indemn sa salvezi acest site la favorite pentru ca nu vrei sa pierzi ce urmeaza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu