miercuri, 30 septembrie 2015

Volkswagen Passat B6 - Masina preferata a romanilor

Salut prieteni, astazi voi vorbi, cum am spus si in articolul Despre mine si ce fac eu pe acest blog, despre una din masinile cu care am mers. Nu este o masina noua dar foarte multi oameni care vor o masina sh se orienteaza spre ea. Asadar, masina am luat-o de la un proprietar, nu test drive de la reprezentanta.Era un passat negru, nou nout, stralucitor si echipat cu noul pe atunci, motor de 2 litri diesel.
Exceptand problemele pe care le-a avut acest motor la inceput, mi s-a parut un motor exceptional. Taraitul motorului, mult iubitului motor 1.9 TDI a fost mult estompat si prin izolatia masini dar nu numai iar puterea era cu totul alta. Motorul 2.0 TDI se poate bate cu multe motoare si de acum si tot vanos se simte. Consumul sincer sa fiu nu mi-l mai amintesc, oricum am stat mai mult in oras, cred ca era undeva la 7-9 litrii/100km.
Spatiul interior este demn de o masina din clasa Passat-ului, sub nici o forma nu o sa ai senzatii claustrofobe nici macar pe locurile din spate. Poti calaltorii decent cu 5 persoane la bord si foarte confortabil cu 4. Portbagajul e cam ca la logan, daca urlii cu capul in el auzi ecou.
Bordul are un design simplu dar care pe mine ma impresioneaza la modul placut. Daca volanul e in 4 spite pot spune ca e interiorul meu preferat. Defapt imi place masina asta si la interior si la exterior si mereu am spus ca cel mai frumos Passat este B6. Nici actualul model nu ma impresioneaza la fel de mult ca B6-le, e adevarat, nu l-am condus pe asta nou dar vizual nu ma atrage prea mult.
In mica escapada pe care am avut-o cu Passat B6 in afara orasului am verificat cum sta in curbe si sta foarte bine, cata vreme nu incerci sa sfidezi fizica intrand cu 130 km/h in curbele stranse masina se va tine pe trasa fara probleme.
Cam asta ar fi de spus despre Volkswagen Passat B6 diesel 2.0 TDI. Dupa cum vedeti, numai de bine, e o masina care a trecut testul anilor. Sunt de evitat doar primele loturi care au avut niste probleme la injectoare din cate stiu de pe diverse forumuri.
Pana data viitoare, numai bine, da-ti-le si altora sa citeasca articolul pentru ca sigur aveti un prieten care isi doreste un Passat second hand si reveniti pe site pentru ca nu vreti sa ratati ce urmeaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu