miercuri, 7 octombrie 2015

Audi A4 2006 avant 2.5 TDI

Salutare tuturor, am mers acum ceva ani cu aceasta masina si ca sofer dar si ca pasager in spate, Ce inpresie mi-a facut? Diferita fata de ce ati putea crede. M-am asteptat ca fiind un Audi voi avea un confort extraordinar, spatiu foarte mare si soferul din mine nu a fost dezamagit.
Masina intradevar era suficient de confortabila, se conducea bine, consuma putin iar motorul tragea bine de tot; Chiar foarte bine pot spune.
Zgomotul motorului se auzea dar nederanjant probabil datorita antifonarii de buna calitate, gropile se simteau destul de putin iar scaunele incalzite faceau toti banii eu testand masina iarna. Pana la incalzirea unui diesel un scaun incalzit e mana cereasca.
Ce mi-a mai placut la acest motor este ca facea consumuri de maxim 6 in afara orasului si asta daca o calcai calumea, se putea scoate relaxat chiar si 5.
Suspensiile dupa cum v-am spus desi suficient de moi incat sa nu simti prea tare denivelarile si gropile se comportau excelent in curbe, daca ti-ai luat un break nu inseamna ca nu mai poti merge tare. Break-urile se comporta doar putin mai nesportiv ca un sedan. Multi soferi nici nu isi dau seama de diferenta asa ca haideti sa renuntam la gandirea ca break-ul este pentru batrani. Sunt masini foarte practice in care nu ai probleme cu nici un bagaj, sunt confortabile la fel ca un sedan si arata in opinia mea mai bine decat sedanul. Doar Mercedes, e singura marca ce reuseste sa faca niste break-uri extrem de urate si ma refer aici in special la clasa E, clasa C break e acceptabil.
Uitati-va la atat de iubita marca pe plaiurile mioritice BMW, are niste touringuri extraordinar de frumoase. Mi-as cumpara oricand un seria 5 touring daca nu ar costa atat de mult. E mai frumos decat orice x6 sau seria 7 sau 3 sau 5 sedan.
Acum sa revenim la Audi A4 si sa trecem la partea care nu mi-a placut.
Dupa cum v-am spus am stat si pe locul din spate, unde ma asteptam sa am loc destul de bun, am mers in spate in Passat si era loc suficient, ma gandeam ca in A4 nu va fi nici o problema. Cand m-am urcat am ramas socat, atingeam cu capul de sus, la genunchi nu era loc iar soferul nu era un tip prea inalt, avea doar 1.73. Soc maxim, nu stiu cum e A4 actual dar acesta desi era break nu era facut sa aiba pasageri in spate. Poate doar copii si mame scunde. Ma intreb cum o fi sedanul daca in break nu ai loc. Cam atat pot spune despre aceasta masina, daca ai 10.000 de euro, niste copii de 10-12 ani si vrei un break premium este o alegere buna A4, la suma asta vei gasi unul in stare buna si sunt convins ca te va multumi atata timp cat nu te astepti la confortul din S class. Pana data viitoare, numai bine, imparte continutul blogului cu prietenii, sunt aici sa va ajut, eu nu iau nici un ban pe ce fac, puneti-mi intrebari. Drumuri bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu