joi, 1 octombrie 2015

Hyundai i40



Salut prieteni, Am vorbit  in review-ul trecut despre Volkswagen Passat B6, o masina care mi-a placut ( uite linkul daca nu ai citit)  iar azi vorbim despre un rival al Passat-ului actual.
Hyundai i40 este in opinia mea o masina superba, m-as fi bucurat sa pot merge mai mult cu ea pentru ca ofera niste senzatii de confort extraordinare, mai ales in oras unde am condus-o eu. Zgomotul de afara nu se aude deloc, motorul se face auzit doar putin si asta cand treci de 2000 rpm iar confortul din scaune e demn de o masina de director chiar daca poate fi cumparata si de un contabil mai ambitios.
Am avut pe mana vreo ora un Hyundai i40 1.7 CRDI de 136 CP cuplat la o cutie automata in 6 trepte. Nu am testat prea mult valentele sportive ale masinii pentru ca nu asta va fei incerca asta nici daca e masina ta. Nu simti nevoia de a accelera la podea. La mers normal cutia schimba cum trebuie, nu smuceste iar motorul nu face nici un efort sa transporte masina. De la 0 la 50km/h accelereaza pe nesimtite, nici macar nu iti dai seama ca ai ajuns deja la 50 si trebuie sa te opresti din accelerat.
Tinuta de drum, nu mai e nevoie sa spun ca este impecabila, m-am dat putin cu 80 pe bulevarde pe unde era limita 70 si s-a comportat foarte bine chiar si la cateva gropi luate la viteza asta, zgomot nu, consum instant in jur de 4 la viteza asta.
Spatiul este foarte bun atat in fata ( evident, si la matiz ai loc in fata ) dar si in spate, nu am dat cu capul de sus desi am 1.83 m, nu am atins cu genunchii de scaun desi era reglat pentru mine, totul foarte bine.
Consumul exclusiv in oras la mers normal a fost 8,6. E un consum decent dar nu excelent, sunt convins ca exista masini care consuma si mai putin si sunt la fel de mari si confortabile.
Ce nu trebuie sa uitam despre Hyundai este ca e una din cele mai bune masini, ofera 7 ani de garantie, 7 ani in care nu ai nici o grija ca se strica si mai arata foarte bine din 2009 incoace.
Bun, pana data viitoare, numai bine, impartiti articolele preferate cu prietenii si reveniti pe site pentru ca nu vreti sa pierdeti ceea ce urmeaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu